Головне управління статистики у Донецькій області
point


контакти
  e-mail:
органи державної статистики
  Державна служба статистики
  АР Крим
  Вінницька область
  Волинська область
  Дніпропетровська область
  Житомирська область
  Закарпатська область
  Запорізька область
  Івано-Франківська область
  Київська область
  Кіровоградська область
  Луганська область
  Львівська область
  Миколаївська область
  Одеська область
  Полтавська область
  Рівненська область
  Сумська область
  Тернопільська область
  Харківська область
  Херсонська область
  Хмельницька область
  Черкаська область
  Чернівецька область
  Чернігівська область
  місто Київ
  місто Севастополь

  

  

  

  Національне агентство з питань запобігання корупції

  Національне агентство з питань запобігання корупції

  

  

 
Головна сторінка | Діяльність ГУС

Порядок
роботи за зверненнями громадян, що надходять на телефонні "гарячі лінії"
до Головного управління статистики у Донецькій області

1. Порядок роботи за зверненнями громадян, що надходять на телефонні "гарячі лінії" до Головного управління статистики у Донецькій області (далі – Порядок) розроблено відповідно до Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики у Донецькій області, затвердженої наказом Головного управління статистики у Донецькій області (далі – ГУС у Донецькій області) від 25 грудня 2015 року № 105 (зі змінами).

2. Цей Порядок визначає послідовність дій посадових осіб ГУС у Донецькій області при отриманні, опрацюванні, узагальненні й обліку інформації, яка надходить за телефонними "гарячими лініями".

3. Телефонні "гарячі лінії" у ГУС у Донецькій області створюються з метою прийому дзвінків від заявників з питань, які відносяться до компетенції органів державної статистики.

Робота телефонних "гарячих ліній" здійснюється на принципах недопущення приниження честі та гідності осіб, які зателефонували, та дотримання правил поведінки державних службовців.

Номери телефонних "гарячих ліній" розміщуються на вебсайті ГУС у Донецькій області.

4. Робота телефонних "гарячих ліній" у ГУС у Донецькій області здійснюється згідно з графіком роботи постійно діючих телефонних "гарячих ліній", затвердженим начальником ГУС у Донецькій області.

5. Облік звернень, які надійшли на телефонні "гарячі лінії" до ГУС у Донецькій області, здійснюється працівником відділу документального забезпечення та контролю виконання (далі – відділ) (далі – відповідальна особа) у журналі особистого прийому громадян керівництвом ГУС у Донецькій області із поміткою "гаряча лінія" у графі 5-а.

Опрацювання звернень, узагальнення інформації про результати проведених заходів чи наданих роз'яснень за зверненнями, які надійшли за телефонними "гарячими лініями" до ГУС у Донецькій області, здійснюється відділом.

6. Відповідальна особа:

− роз'яснює заявникові вимоги Закону України "Про звернення громадян";

− пропонує заявникові надати інформацію про себе (прізвище, ім'я, по батькові, контактний телефон тощо), максимально деталізовану інформацію по суті подій, що стали причиною звернення за телефонними "гарячими лініями", та іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення прийнятого питання;

– за бажанням заявника надіслати письмове звернення, повідомляє заявнику поштову адресу ГУС у Донецькій області, ім'я та по батькові посадової особи, до повноважень якої належить розгляд звернень.

  Copyright © 2004-2024 Головне управління статистики у Донецькій області
  Використовування та поширення матеріалів сайту дозволено за умови посилання на сайт.